пʼятницю, 17 березня 2017 р.

"милион милион алых роз" !? -ні, лиш три !

           Вітаю !

    В СП "Год стартов 2017 "  (щомісяця вишивати 1 роботу).Березень у мене квітковий))) Напевно, я скучила за квіточками.І дуже чекала справжню весну! 
      
От не можу зрозуміти, чому я взяв не домоткане полотно для основи вишивки, а канву: 16 каунт. Це мій косяк ((Вона не дає такої легкості вишивці, а навпаки, ускладнює її, забираючи на себе увагу. Напевно, цей шматочок тканини ідеально відповідав розмірам вишивки і мав ніжно бежевий відтінок, і нагадував зефір. І мені його було шкода, що він вже десь 2 роки валяється неприлаштованим. Але де був мій розум, адже я дивилася на вишивку і розуміла - 75% вишивки - суцільний бек. Напевно розум чекав весни більше ніж я)))

Але все одно робота дала мені масу задоволення. Неймовірний процес. І бек я люблю.




Не знаю, хто автор схемки, на жаль. Думаю, це буде подушечка! 
Мої маки в СП "Цветочные мелодии". Друга квіточка росте:
                                   

  Всім квіткового закінчення робочого тижня!





Немає коментарів:

Дописати коментар